Dey,bout me.

My photo
Bintang anAries,masih makan minum bersama ibu bapa,masih mahu belajar. Ampang,Selangor.

Thursday

Rona rona Vanilla.

Boleh tak nk bgtahu?

Dulu kan,aku takut naik kereta.bawak pun mcm ayam,kaki ayam je,smpi skrg ok.test dapat akak cantik,dia cantik,indah je muka dia bila kena cahaya matahari petang.siap pkai speck hitam reyben tu,dia suruh aku cepat.aku rasa dia penat kot,layan manusia banyak sangat.dia bg chance bnyk,lepas tu dia fikir,org yg kali ni,dia kena jadi garang pulak,org yg seterusnya kena bg nasihat sikit,tengok org dia kata.

Kalau jenis makcik makcik,last minute semuanya tanya,mcmni ek mcmtu ek?rimas gak,tapi sbb sama sama nak berjaya,aku pun iya kan betulkan,kongsikan.heh.

Last last,aku berjaya.makcik tu pon.
Atas keberkatan berkongsi bersama.heh.hemoh hemoh.

No comments:

Post a Comment