Dey,bout me.

My photo
Bintang anAries,masih makan minum bersama ibu bapa,masih mahu belajar. Ampang,Selangor.

Saturday

Vaseline.


Susah nak diikutkan new sem,jadual mcm haram jadeh nk ikut.new lecture new classmate with senior,still diaorang baik baik layan adik adik.tp ini short rasa tenang sikit.tak gelupur tapi tetap rasa lenguh.sampaikan jalan tar skrg dah sebati dgn aku,sampaikan dr aku tk reti jelajah sa aku terus tahu,sampaikan org ajar aku jalan sa aku dah blh ajar org lain pulak,sampaikan dulu aku bkn main takut klu terlajak ke tol sblm cahaya denai aku blh sailang kereta nak dkt tol masuk cahaya denai,sampaikan aku dah biasa lori gedabak bawak balak la pasir la nk ke arah mana,sampaikan jugak dr aku ni yg berhati hati dah tak reti berhati hati,aku lah hantu jalanan skrg.yehahahhaahaa muahahah bhahahaha!mhmmm.

Kawan.
Masih biasa,sudah ada yang mula tunjuk siapa lebih tahu siapa tidak.sudah ada yg kenal rindu walau tak jumpa satu hari,bukan nak samakan kawan lama kawan baru.but thanks to you,kau lebih cepat move on dan dapat kawan baru lebih cepat dari aku.dan rasa peduli kau utk perbetulkan balik tu dah hilang habis,you can simply go like the first time you came at my table when we were in form 1.remember?tapi kau akan hantui aku bila setiap kali 21 haribulan 3.tepat pukul 12pm,dan hari esok nya.hai betapa palat nya kau masa tu.aku masih ingat,dan aku akan ingat sbb dlm seminggu 5 kali aku akan lalu jalan rumah kau tu.overall,you still the best ex bestfriend.

____________________________________________________


Benda jadi lagi teruk dgn adanya shue sbg student overseas.come from Egypt katanya.

Im currently having an affair with them and with fiqa nad watif engku ari.

No comments:

Post a Comment