Dey,bout me.

My photo
Bintang anAries,masih makan minum bersama ibu bapa,masih mahu belajar. Ampang,Selangor.

Monday

Hai!

Rasanya dah lama sangat sangat aku tak jumpa kt sini.luah sini,habis sini.

Rasanya aku dah boleh tukar website dkt ig aku dr tumblr ke blog ni balik.uish,ini bnyk kenangan ni kt sini.kalau malam ni aku habiskan masa kt sini,mau aku tidur lambat.

Masalah persatu satu dalam diri ni,dan theres one thing that i cant even make my brain find a solution,not even one.

Lelaki - dimana,sudah bg peluang aku utk rasa balik apa itu kisah.tapi kali ni hancur nya remuk!
Lelaki - dimana,sudah tahu hati mau sana tapi sini masih nak kekal,bodoh abadi ke?

Aku - tak kisah dah,aku boleh baik.tapi tidak aku dulu,kau tak kan pernah tau aku ni mcm mana.
Aku nak berubah aku nak biar hati aku tak berpaut biar tak bergantung,biar tak payah kau laki yg bahagiakan aku.aku dahagakan diri sndr yg mana aku boleh puaskan hati aku dgn berdoa dengan kenal lebih Allah swt tu,dengan melihat dunia luar.yes!aku memang paling degil dlm keluarga aku,tapi aku perlu cari mana diri aku berdiri,apa kekuatan aku dlm hidup ni sementara aku tau aku kena kuat kan iman di dada ni.its not easy when you have a heavy career and need to explain the same damn thing abour ur job to ur dad.naa-ah.

Tapi aku masih disini masih mau kejar keduanya skali dan pada masa satu saat tak kira la masa tu aku perlu mentaati seorang lelaki selain bapa aku,yg aku tau si dia tau aku perlu lihat dan belajar apa itu dunia juga perkara wajibnya.

Mungkin harini,ini saja.

No comments:

Post a Comment