Dey,bout me.

My photo
Bintang anAries,masih makan minum bersama ibu bapa,masih mahu belajar. Ampang,Selangor.

Saturday

my travel partner 💕

Yang pertama kali aku buka cerita pasal dia ni.

Kenal?
Nak kata,kau la paling tahan dengan perangai aku.perangai yg aku bebel tahap gaban,tahap bg jari tengah aku ni pun masih senyum.well,kdg kdg aku pun salah aku dpt gak hahah.yes,you are annoying.thats what you are.orang,tahap sabar tu ada,pull and push but still you can be tolerate with that.its not easy man,aku buat pilihan yg salah.tapi kau!ajar aku terima yg lepas itu sudah,yg lepas itu bukan berada di hadapan,yg perlu aku tau kau ada dihadapan aku tiap masa.
Yes,
Aku nampak muka kau ceria tiap kali aku buka pintu kereta kau.thats i felt.sbb rasa tu deliver sangat.but still you are annoying.

Maybe this time i must trust that the one who willing to stay,will stay.
Please do not waste my feelings n i really need to know you.im sorry.

No comments:

Post a Comment