Dey,bout me.

My photo
Bintang anAries,masih makan minum bersama ibu bapa,masih mahu belajar. Ampang,Selangor.

Friday

Sikit

Semua orang ada habit.

Mcm kau?habit kau gigit kuku,suka garu hidung sbb yela kau resdung.
Mcm aku?suka garu hujung jari,utk apa jenis situasi pun.tp mungkin habit aku ke arah tidur hahaha.

I want it to be stated.at least one (1)
Cukup la explanation dan juga terang yg orang lain tahu aku punya siapa.aku mmg mmg mmg nak berdoa yaAllah tetapkan hati ni utk dia saja,kali ni.utk mencuba dan silap silap lagi hati dah tak ter rela.biar la yg kali ni,aku dpt tenang dan dpt melakukan segalanya dgn sederhana.

Sumpah,tahun ni silapnya banyak.aku banyak hanyut dan ketinggalan.
Aku mahu tahun ini dah lg beberapa tahun aku menjadi seperti ini,kekal hati ini dgn hati yg tenang.semoga kuat la jiwa,semoga kau fahami rutin aku sbg seorang perempuan yg hatinya porak peranda.

Terima kasih sbb sudi lg terima dan masih ingat yg aku suka chocolate walau kau kt lombok kakakakakaa. bai!

No comments:

Post a Comment